Ana Sayfa Siyaset Gündem Asayiş Ekonomi Eğitim Kültür-Sanat Spor Türkiye Erzurum Türküleri
ATAUNİ yerli ilaç üretiminde lokomotif olacak
Çintimar: 'Aday olmayacağım'
Kartlı ödemeler 1,42 trilyon liraya ulaştı
Azerbaycan'da 20 Eylül 'Egemenlik Günü' oldu
Kacır: 'Yerli ve millî üretim olmazsa olmaz'
HABERLER>GÜNDEM
27 Haziran 2012 Çarşamba - 06:41

Şifa'ya övgü yağdırdılar

Ukrayna Türk Okulu Chernomorsky Lisesi’nden yaklaşık 20 öğretmen yaz tatili için Türkiye’yi seçti. Tatillerine Samsun’dan başlayan Trabzon ve Erzurum’da gezilerini sürdüren öğretmenler, Özel Erzurum Şifa Hastanesi’ni ziyaret ederek Hastane Başhekimi Opr. Dr Sabahattin Dalga’dan hastane hizmetleri hakkında bilgi aldı.

Şifa ya övgü yağdırdılar

Hastaneyi çok beğendiklerini söyleyen öğretmenler, "Türkiye gerçekten çok güzel gezip görülmesi gereken o kadar doğal güzellikleriniz var ki, Karadeniz Bölgesini gezdik her taraf yemyeşil ormanlarla kaplı; Erzurum’a geldik temiz bol oksijenli serin hava sıcak insanlar ne diyeceğimizi bilemiyoruz. Şimdi burada Türkiye’nin bir güzelliğini daha gördük. Türk halkı sağlık hizmeti alım noktasında da çok şanslı, bu ne kadar güzel bir hastane. Hastanemi yoksa beş yıldızlı bir otele mi geldik anlayamadık. Ukrayna’da bu güzellikte bir hastane yok. Bundan böyle sağlık hizmeti almak içinde Türkiye’ye gelebiliriz" diye konuştular.
Hastane lobisinde toplu hatıra fotoğrafı çektiren öğretmenler, Türk Okulunda görev yaptıkları için kendilerini çok şanslı gördüklerini kaydederek, “Gelip bizim ülkemizde okul açmasa idiniz biz bu güzellikleri asla görmeyecektik. Sizleri tanıma imkanımız olmayacaktı. Bir haftadır ülkenizi geziyoruz. Bize gösterilen sıcak ilgi ve alakadan dolayı çok mutlu olduk. Geç kalan bu dostluklarımızı Türk okulu sayesinde kazandık. Bu okulun ülkemizde açılmasına sebep olanlara çok teşekkür ediyoruz” şeklinde konuştular.

Narman'da adliye tepkisi sürüyor

Gör'e tebrik yağıyor
YORUMLAR
 Onay bekleyen yorum yok.

Küfür, hakaret içeren; dil, din, ırk ayrımı yapan; yasalara aykırı ifade ve beyanda bulunan ve tamamı büyük harflerle yazılan yorumlar yayınlanmayacaktır.
Neleri kabul ediyorum: IP adresimin kaydedileceğini, adli makamlarca istenmesi durumunda ip adresimin yetkililerle paylaşılacağını, yazılan yorumların sorumluluğunun tarafıma ait olduğunu, yazımın, yetkililerce, fikrim sorulmaksızın yayından kaldırılabileceğini bu siteye girdiğim andan itibaren kabul etmiş sayılırım.

Bu haber henüz yorumlanmamış...

FACEBOOK YORUM
Yorumlarınızı Facebook hesabınız üzerinden yapın hemen onaylansın...
KATEGORİDEKİ DİĞER HABERLER
Narman'da adliye tepkisi sürüyor
Narman ilçesinde adliyenin kapatılma kararı, ilçede bulunan sivil toplum ...
Bu kardeşlik ebediyyen sürecek
Erzurum Tebriz arasında uçak seferlerinin başlaması sebebiyle Tebriz Havaalanında ...
Erzurum Erdoğan'ı 15'inci kez ağırlayacak
AK Parti Genel Başkanı ve Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, partisini kurduğu ...

Bu bir ilk...
Erzurum Cemal Gürsel Stadyumu iki önemli buluşmaya ev sahipliği yaparak, bir ilke sahne olacak..
'Erzurum değerleriyle buluştu'
Doğu Anadolu Sanayici ve İşadamları Derneği (DOSİAD) Başkanvekili Yusuf ...
Yakutiye’de park sayısı artacak
Yakutiye Belediyesi, insana yönelik çalışmalarını sürdürüyor. İstasyon ...

'ETÜ beyin gücümüzü ifade edecek'
Erzurum Teknik Üniversitesi (ETÜ) Moleküler Biyoloji ve Genetik Bölümü ...
Sezaryen yüzünden karakolluk oldular
Erzurum’da sezaryen ile doğum hasta yakınları ile hastane çalışanlarının ...
Pazar krizinde yeni boyut
Erzurum’da bazı berber ve kuaförlerin pazar günlerinde işyerini açmak ...